Pāriet uz galveno saturu

Piektā diena #libdayLV

Šodien  kā jau piektdienā - lielāks apmeklējums un izsniegums un ciemata dzīves kolīziju stāstu arī vairāk:)
Piektdienas parasti ir īsās darba dienas, bet es gan "rukāju" līdz 18.
  •  Pa ceļam uz darbu sabučoju lasītāju Ditu, jo viņai vārda diena un satiku arī kādu sen neredzētu lasītāju, parunājām par dzīvi un jaunākajiem notikumiem...noveco tie mani lasītāji...paliek vieni...grūtsirdīgāki, slimāki..., bet, neskatoties uz to visu,  šovakar viņa dosies uz Pensionāru balli Svitenē!
  • Iegāju domē, lai satiktu galveno grāmatvedi, kurai uzrakstīju projekta pieteikumu "Nūjot un dzīvot ātrā solī!”, lai palabotu ko un, lai izpilddirektors aizved uz Hipotēku banku Bauskā arī manu projektu "Garlaicībai deguns garš!"   - termiņš 31.jūlijs [turiet īkšķus!].
  • Darbu sāku ar to, ka caur draugiem uzaicināju bērnus-labākos lasītājus doties ekskursijā uz lidostu Rīga un dzīvnieku patversmi "Ulubele" 15.augustā. Bērni jau atbildēja un saraksts pilns! Jau otro gadu vedam novada 5 bibliotēku cītīgākos lasītājus ekskursijā. Bērniem patīk un mums gandarījums!
  •  E-pastā iekritušas vēstules ar piedāvājumiem pēc jaunām grāmatām , kolēģe palūdza pārbaudīt i-neta ātrumu , kāds piedāvā uzlabot potenci par 100%(!!)(ak, cik žēl, ka mākslīgais intelekts nesaprot, ka esmu sieviete...
  • Pa vidu sarunas par bērniem, kāzām, veselību, suņiem un dunduriem, kas kož tik neganti, ka "mugurā bedres paliekot".
  • Mana darba nedēļa bibliotēkā beidzas, bet šovakar gaidu tikšanos ar Krievijas pirmo stāstniecības aizsācēju Svetlanu Bakanovu, kura aicina uz vebināru 21:00. Tā lieta man patīk, bet man tik daudz vēl jāmācās.... Uz tikšanos un, paldies Dacei, kura visu smuki apkopo, aicina un iepriecina mani ar savu pozitīvo nostāju pret visu!!!
Foto no http://www.youngreaders.ru/uchastniki/photos/album/92/322

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Vērts pieminēt

 Četri kungi, kuriem oktobra mēnesī atzīmējam ievērojamas jubilejas, ir pelnījuši, ka tos pieminam. Dzimuši Rundālē un Svitenē, skolojušies Jelgavā, Maskavā, Pēterburgā, karojuši Tīreļpurvā, strādājuši Jelgavā, Rīgā, Rūjienā.