Pāriet uz galveno saturu

Kas ir manā somā?

Paldies Dacei, kas uzaicināja mani piedalīties šajā akcijā. Vairāk par akciju lasiet ŠEIT.
Mazliet jau likās dīvaini - atklāt savas somas saturu, jo tā ir diezgan intīma vide un apspēlēta daiļliteratūrā un psiholoģijas žurnālos, kā viens no pārkāpumiem laulāto dzīvē, ja vīrs ieskatās sievas somā un atrod kaut ko tādu.......
Bet šis nav tas gadījums un man jau patīk "fiksās" akcijas.
Tad nu rādu savas somas saturu!
Man patīk simboliskas lietas priekšmetos un to parāda mana soma ar tādām dūmakainām rozēm. To iegādājos laikā, kad gatavojos Zemgales stāstu dienai ar pirmo nosaukumu "Zied rozes Rundālē". Par šo somu 2 nedēļas domāju, jo likās, ka Ziemsvētku laikā pirkt somu ar rozēm ir mazliet dīvaini. Bet domas neatstājās, prātu neklausīju un nolēmu tā: ja tā soma vēl tur būs, tad tā gaida mani un es pirkšu! Tā arī notika un nu man ir viena mīļa soma! Arī ĻOTI ietilpīga.
Mana darbavieta-bibliotēka ir 3 minūšu gājienā no mājām, ja neeju caur Domi vai veikaliem, tāpēc neko lieku nelieku somā.
Parasti tajā ir telefons-vīra dāvana pirms kāzām. Man šī Nokia iepatikās tāpēc, ka tai ir dzintaraina poga vidū. Kalpo labi, lai arī modelis jau sens un mazajos apmeklētājos izsauc smaidu:)))
 Bez atslēgām nekur! Tie man ir divi pamatīgi saišķi. Māju atslēgām pieliku Dziesmusvētku piekariņu, bet darba atslēgas rotā pirms 6 gadiem dāvināts Īrijas simbols-āboliņš, ko man uzdāvināja kāda lasītāja, kurai mamma gadiem strādāja ārzemēs un šķiet, ka es viņai biju kā mamma tepat.Nu jau meitene izaugusi un ir lielajā dzīvē!
Pildspalvas man parasti ir vismaz divas, bet šoreiz viena un  no Tildes, ko ieguvu , piedaloties ļoti labā projektā "Latvijas Kultūrvides takas", kur biju Zemgales reģiona koordinatore.
Plānotājs - Rundāles novada domes dots, uzsākot deputātes gaitas:) Līdz šim gadam pirku sev tādus plānotājus, kas sniedza prieku ar savu izskatu, bija gana viegls un vidēja izmēra, lai iet arī mazākā somā, jo es somiņas pamainu.
Vizītkaršu "krātuvīte", kurā ir viss, kas var noderēt, sākot ar dēla un vīra bildītēm, 3 ārstu telefoniem/darba laikiem, pircēja kartēm, tiesībām un plāksteriem utt. Gada laikā tas man noplīst , jo tas man ir līdzi katru dienu, pat uz dārzu vasarā.
Naudas maks - mammas dāvana, jo viņa redzēja kāds man bija maziņš, melns un piemērots tikai santīmiem:)) Tagad man ir tāds riktīgs, zeltīta vara krāsā, ko uzreiz varu pamanīt melnajā somā.
Zibatmiņa - vienmēr ņemu līdz un pārlieku no somas somā, jo, ja nu kaut kas svarīgs jāieraksta.
Mutautiņš - kā man patīk šis vārds! Tik sens un mīļš! Tie man vēl no bērnības un Omes laikiem ar aptamborētām maliņām. Man nepatīk salvetes.
Kosmētika - tā manā somā ir minimāli, jo "seju uzzīmēju" mājās. Tikai lūpu pomāde un higiēniskā lūpu krāsa. Bet OBLIGĀTI ir stikla nagu vīlīte. Tā pirkta Jelgavas Pils aptiekā pirms gadiem 12, varbūt. Nu tik laba un mīļa, ka esmu mēģinājusi pamainīt, bet jaunās ir ļoti sliktas bijušas.
Našķi - bez tiem nekur:)))) Man ļoti garšo Dirol košļājamās gumijas(labi palīdz, kad kas saspringts jādara) un šoreiz gadījušās stiklenītes Bārbelītes, kas dažreiz tiek atdotas kādiem izsalkušiem bērneļiem:))
Pusdienas - tās ņemu no mājām un šodien tas ir borščs a la Aelita un saldajā rabarberu rausis no Latviešu saimnieču kalendāra 2014, ko man uzdāvināja kolēģe no Ceraukstes.
Maisiņš - BOOKTIME ir ļoti labs, ko ieraudzīju secon hand veikalā un nevarēju neiegādāties veselus 2. Šķiet tie nāk no Skandināvijas un domāti maziem bērniem, kas mīl lasīt grāmatas. Arī es vienā lieku grāmatas, kuras SBA kārtā sūtu uz kaimiņpagasta Bērsteles bibliotēku un otrs lieliski noder pusdienu trauciņu nešanai. Iesaku pašiem pameklēt tādos veikalos, jo es vēl redzēju!

 Jūs jau noteikti pamanījāt bildē dāvanu maisiņu. Jā, jā! Tā ir dāvana Saulaines profesionālās vidusskolas muzeja vadītājai Marinai, jo šovakar došos turp, tā teikt, Muzeja vakars:)
Tas arī šoreiz viss, bet citreiz ir fotoaparāts, diktafons ar vadiem, lietussargs, vilnas lakats(pirms divām dienām bija), dokumentu mape, žurnāli un grāmatas.
Kā redzat, tad simbolu un mīļu atmiņu pilna ir mana soma un es nodošu savu stafeti jaunajai kolēģei Bērsteles bibliotēkā, kurai tagad ir savs blogs , Mārtiņam no Kursīšiem, jo tā gribās zināt, kas ir jauna vīrieša tašiņā!

Komentāri

  1. Super! Arī mani māca šaubas, vai tiešām tā varu savas somas saturu atrādīt, bet ja jau nofotografēju un aprakstīju, tad nācās vien publicēt.

    Tagad smaidu un lasu Tavu aprakstu. Tiešām somas saturs daudz ko pasaka par tā īpašnieku. :)

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Vērts pieminēt

 Četri kungi, kuriem oktobra mēnesī atzīmējam ievērojamas jubilejas, ir pelnījuši, ka tos pieminam. Dzimuši Rundālē un Svitenē, skolojušies Jelgavā, Maskavā, Pēterburgā, karojuši Tīreļpurvā, strādājuši Jelgavā, Rīgā, Rūjienā.